A trecut mai bine de o săptămâna de la lansare și de când tot încerc ceea ce alții au avut încă din prima zi, dar am reușit în sfârșit să instalez aplicația HBO Max pe televizor.
HBO Max a intrat oficial în România pe 8 martie. Au avut peste tot o prezență puternică cu reclame anunțând acest moment de lansare. Se știa dinainte de lansarea HBO Max în România că nu toate televizoarele vor fi eligibile pentru a instala aplicația. Iar asta se știa de câteva luni în urmă de când fost aplicație HBO GO a făcut această schimbare. Mai pe scurt – televizoarele mai vechi nu mai puteau rula aplicația.
Însă problema mea nu era că aș avea televizorul prea vechi, prin urma că nu pot instala aplicația, pentru că deja o instalasem. Și mai citisem pe site-ul lor că dacă văd aplicația HBO Max în store-ul televizorului, înseamnă că asta nu ar fi trebuit să fie problema.
Ce probleme am avut
Odată ce porneam aplicația, televizorul rămânea blocat pe un fundal mov și cu logo-ul HBO Max. Așa pornea aplicația și tot așa rămânea. Am lăsat și 15 minute și nu s-a schimbat nimic. Contul era bun pentru că mă logasem pe aplicația de telefon și pe un laptop, problema era de la televizor.
Un prieten care are fix același model de tv, dar o dimensiune mai mică a avut și el o problemă prima dată. Nu-i pornea aplicația pentru că nu era logat pe contul de Samsung. Dar odată logat, aplicația a funcționat.
Ce am făcut singur până să iau legătura cu HBO România
- am închis – pornit televizorul,
- am scos tv-ul din priză și pornit la loc,
- am dat restart la router,
- am șters aplicația și am reinstalat-o.
Citisem pe niște grupuri ce probleme au întâmpinat alții și am zis să încerc așa cum au rezolvat ei, adică cu soluțiile de mai sus. Diferența a fost că ei nu au avut aceeași problemă ca mine, dar am zis totuși să încerc.
Pe urmă am cedat și am sunat la HBO România.
Cu ce soluții au venit cei de la HBO România
Mi-am dat imediat seama că ei aveau o listă cu soluții care ar fi funcționat la diverse probleme, dar nimic nu a funcționat la mine, mai ales când le-am zis că deja încercasem ceva. Soluțiile mele au reprezentat jumătate din soluțiile lor.
- mi-au recomandat să mă conectez la altă sursă de internet. Aici am trecut pe altă frecvență, pentru că routerul pe care îl am suporta asta. O idee genială dată de un prieten, pentru a da acces la invitați care vor să se conecteze la wi-fi, ca să nu le dau acces la rețeaua principală unde am deja conectate o serie de dispozitive și eventual să scadă viteza. Dar am făcut și hotspot cu telefonul. Nu a funcționat nimic.
- au verificat dacă televizorul este eligibil. Am găsit unde scria seria televizorului și au verificat, dar odată văzut ce model de tv am au avut acces și la schema de setări.
- să dau reset din fabrică la televizor. Eram la telefon cu o angajată dea lor. I-am spus că nu știu și să mă îndrume unde să intru ca să nu dureze mult. Având în fața ei schima cu setări, m-a îndrumat numai decât.
Asta a fost a doua convorbire telefonică. Iar de aici am comunicat numai prin mail-uri. Problema a fost că tot ce vorbisem la telefon cu cei 2 angajați de la HBO România nu rămăsese înregistrat ca la mail, iar cei noi cu care am vorbit ulterior nu au stat ei să asculte convorbirile mele telefonice (nici nu cred că ar fi avut acces).
Așa că am mai pierdut încă o zi (pentru că nu au răspuns prea repede la reply-urile mele), confirmându-le că am urmat deja pașii de mai sus, pe care aveau de gând să mi recomande, iarăși.
Abonează-te pentru a rămâne la curent cu cele mai noi articole
Cum am reușit să instalez aplicația HBO Max pe televizor
Au trecut vreo 2 zile de când m-au anunțat că au redirecționat problema către departamentul tehnic și că aveam să fiu contactat de ei. Aseară mă plictiseam și era o chestie care nu-mi dădea pace: parcă resetarea televizorului la setările din fabrică s-a făcut prea repede. Iar pe urmă încă aveam aceleași aplicații pe bara de start și canalele de la favorite nu dispăruseră, dar atunci am ignorat asta.
Am căutat pe internet cum se dă restart din fabrică la televizor și am observat că prima dată nu intrasem în același loc. Am dat restart din fabrică, a durat mai mult, reconfigurare iarăși a durat mult, dar surpriză, după ce am instalat aplicația HBO Max pe televizor a funcționat așa cum trebuia. M-am logat și am putut să accesez meniurile. Lux pe care mai bine de o săptămână nu am putut să-l fac, pe televizor.
Acum, când mă gândesc la tot din urmă realizez că asta a fost fază demnă de filmele cu proști.
Le dau mail ca sa-i anunț că am rezolvat problema. M-am gândit că cineva încă încearcă o rezolvare, deși nici eu nu mai cred asta după 2 zile fără nici un semn de la ei.
Îmi mulțumesc frumos și îmi recomandă filmul Dune. Amuzat, mă gândesc că am aproape 6 luni de când l-am văzut și am scris despre el.
Lasă un răspuns