Am fost prin IKEA după pahare de vin, pentru că s-o recunoaștem, nu aveam ce trebuie. Am luat ceva drăguț, dar acum lipsea și vinul. Câteodată parcă cineva ți le așează ca la lego, pentru că în aceeași seară am primit o sticlă de vin Rară neagră de la Purcari.
A fost vara, normal că zăpușeala nu m-a lăsat să savurez un pahar bun de vin. Până în vinerea asta, când am lăsat din nou licoarea rubinie să mânjească provocator pereții noului pahar, pentru ca mai apoi să îmi desfețe limba și să îmi deschidă sufletul.
Gândiți-vă așa: este vineri seară, desfaci o sticlă bună de vin roșu care se potrivește perfect după cină și dai drumul la un film bun de pe SkyShowtime. Un sfârșit de săptămână perfect. Puțin chiar poetic aș îndrăzni să spun.
Însă vreau să vă mai vorbesc și despre alt sentiment și anume cel de consumator. Există anumite produse de la anumite companii pe care le aleg de la raft. Dacă deja prefer vinul de la Purcari de ani buni și sunt mulțumit, de ce să nu investesc în această companie? Iar ea la rândul ei mă răsplătește cu creștere și dividende.
Sunt lucruri simple și la îndemâna oricui. Acum este vorba despre vin, dar mâine poate fi vorba despre altceva.
Lasă un răspuns