Știm cu toții cum a fost 2020 în ceea ce privește evenimentele în România și nu numai. Foarte multe concerte ce erau programate în 2020, au fost anulate. Iar cei mai norocoși doar le-au amânat, fiind posibilă participarea în 2021 la concerte și evenimente pe baza vechilor bilete.
Sondaj BestMusic Live & METALHEAD
Pe la jumătatea lunii ianuarie din 2021, un sondaj cu doar 2 întrebări a fost trimis către cei care au cumpărat recent sau în trecut un bilet la concertele BestMusic Live sau METALHEAD.
Întrebările la acest sondaj au fost:
- Dacă accesul la evenimente în 2021 ar fi condiționat de vaccin, ai fi de acord cu asta și te-ai vaccina?
- În caz că accesul la evenimente NU va fi limitat de vaccin în 2021, te-ai vaccina oricum?
Care este scopul acestui sondaj
Acest sondaj despre evenimentele din 2021 poate părea inofensiv, dar în realitate multe pot fi realizate cu aceste 2 simple întrebări.
În primul rând și ceea ce îi doar cel mai tare pe organizatorii de evenimente – dacă noi, cei care cumpărăm bilete pentru evenimente, vom fi înțelegători, vom asculta recomandările autorităților și a specialiștilor sau nu.
În scenariul 2, organizatorii de evenimente se vor vedea nevoiți ca la discuțiile cu reprezentanții guvernului sau alți oficiali să nu accepte tot ce li se va pune în față, pentru că ei au deja părerea celor care le cumpără biletele și le aduc banii în buzunare.
În acest nefericit scenariu, vor fi nevoiți să lupte pentru că altfel vor risca ca nici în acest an să nu aibă evenimente mari.
În schimb, dacă participanții la sondaj le dau de înțeles organizatorilor de evenimente că ei își vor face vaccinul, vor colabora mai ușor, mai repede și mai bine cu autoritățile statului.
Asul din mânecă
Dar mai este și un alt efect indirect realizat de acest sondaj. Și anume, organizatorii vor putea pune pe masa negocierilor un sondaj cu x % din populație cu vârsta cuprinsă între atât și atât, despre părerea oamenilor legată de vaccin. Dacă și-l vor face sau nu.
Acest sondaj în mod normal costă mulți bani. Plătește firma x care are o bază de date cu adrese de e-mail și/sau telefoane a câtorva zeci, poate chiar sute de mii de oameni ce au înclinație către această zonă de divertisment pentru a le afla părerea. Apoi angajează firma de Call Center care să sune și să le ceară părerea sau doar trimis e-mail la toți. Dar și aici intervin alte costuri cu gestionarea bazei de date și centralizarea răspunsurilor. Muncă nu chiar ușoară și nici rapidă.
O cheltuială și o bătaie de cap pe care autoritățile ar prefera să nu o aibă, însă va trebui să le dea ceva la schimb organizatorilor de evenimente pentru acest sondaj.
Lasă un răspuns