În primele săptămâni de la redeschiderea Pasajului Unirii din București au făcut subiectul multor știri un autocar blocat, un tir care a forțat intrarea în pasaj și un incendiu pornit de la o mașină în Pasajul Unirii. Ultimul exemplul nu are treabă cu înălțimea, dar dă mai bine când sunt trei exemple, nu?
În fapt au fost 5 accidente în Pasajul Unirii de când a fost redeschis și majoritatea au avut probleme cu înălțimea. Problema înălțimii, dacă s-a micșorat sau nu înălțimea din Pasajul Unirii o explică Libertatea.
Amenzi pentru mașinile parcate pe trotuare în sector 1
Însă, după toate astea, un sistem nou de avertizare în privința înălțimii maxime admise a fost montat la intrarea în pasaj. Niște zăbrele pe care le lovești dacă înălțimea mașinii este prea mare. O idee interesantă pentru că în felul ăsta nu se mai dărâmă bara de protecție care încă există înainte de intrarea în pasaj și după aceste zăbrele.
Pe lângă bara de protecție și zăbrele mai există niște marcaje pe jos care avertizează în privința înălțimii. Iar dacă nici astea nu sunt în câmpul vizual al șoferului atunci poate tehnologia ajută, pentru că inclusiv pe Waze există o astfel de notificare. 5 accidente și 4 sisteme de avertizare.
Un lucru ciudat este că numai pe sensul către Universitate există toate aceste sisteme de avertizare. Pe celălalt sens de circulație există doar bara de protecție montată fix la intrarea în Pasajul Unirii, deși și acolo au existat probleme. Se pare că nu suficiente pentru a monta mai multe sisteme de avertizare.
Lasă un răspuns