Este un service de gpl unde mă duc de câțiva ani buni, ba chiar am mai și scris despre ei în trecut. Însă recent (acum câteva luni) am avut o problemă cu instalația de gpl și m-am dus la ei.
Se uită, constată și îmi spune că trebuie schimbată piesa x. Ok, dar îmi spui și mie cum s-a ajuns aici, îmi dai un fel de certitudine, garanție că este piesa x și nu y?
Răspunsul lui: îmi închide capota și îmi spune să mă întorc când nu mai merge, ca să văd că este piesa x, dacă vreau certitudine.
Chestia este că nu vin de ieri de azi la service-ul lor și de fiecare le dau câte ceva în plus. Toți mă cunosc de la service, deci mă așteptam nu la un tratament special, ci la unul mai prietenos. Să-mi explice ceva de genul mă uite cum stă treaba, nu pot să-ți garantez că este piesa x, dar din 10 mașini care au venit cu aceeași problemă, la 6,7,8 dintre ele a fost piesa x.
Iar eu de acolo aș fi cântărit atent opțiunile. Dar în nici un caz nu-l trimiți la plimbare pe un client fidel. Chestia este că firma pierde, pentru că angajatul poate să plece mâine sau peste o lună, dar firma rămâne.
Abonează-te ca să rămâi la curent cu cele mai noi articole
N-am găsit încă pe altcineva serios, bun și care să se comporte civilizat. Dar cum voi găsi, voi renunța la serviciile lor.
Zilele trecute am fost tot la ei și cum ne cum a venit la mașină alt băiat. A lucrat, mi-a explicat și totul a decurs bine. Deci se poate, așa cum s-a putut înainte de experiența neplăcută cu un angajat care strică imaginea firmei.
Așa cum la mecanică mă duc la același om de 20 de ani. Pentru că se poate. S-a tot mutat el cu service-ul mai departe de mine, dar eu tot la el merg. Pentru că este bun, înțelegător și mă tratează cu același respect pe care și eu îl pretind de la el.
Omul sfințește locul
Lasă un răspuns