Google a anunțat recent funcții noi pentru utilizatorii care fac cumpărături online. Practic, atunci când vom căuta un produs, cu ajutorul funcției noi vom afla dacă un alt magazin vinde produsul mai ieftin și de unde putem lua vouchere cu reduceri. Astfel Google atacă direct aplicațiile de mobil a magazinelor precum eMag, H&M și altele asemănătoare. Iar încă o funcție nouă cu această schimbare este și istoricul unui produs la preț, ceea ce mi se pare super mișto.
De ce? Pentru că Google nu știe ce facem noi în aplicații, ce produse avem la favorite și dacă ne uităm la adidași sau televizoare. Google vrea ca noi să umblăm pe browser pentru că multe companii bagă bani acolo în reclame și în prezent, dacă intrăm pe anumite linkuri ni se deschid zecile de aplicații și Google este ținut deoparte.
Din punctul de vedere a lui Google este ceva normal să facă asta, este dreptul lor să facă ceva pentru afacerea lor. Din punctul de vedere al utilizatorului poate fi ceva de bine în schimbarea asta. Practic nu vom mai căuta același produs în 10 aplicații.
Magazinele sunt cele mai afectate pentru că au băgat bani mulți în aplicații și cu timpul au oferit tot felul de beneficii utilizatorilor pentru ai fideliza.
În prezent Microsoft face de ani buni treaba asta prin browserul lor – Microsoft Edge. Doar că ei au cotă mică de piață, iar impactul lor este mult prea mic. Google cu siguranță va zgudui piața.
Acum, vin și vă întreb: voi cum procedați? Salvați 100 de produse în fiecare aplicație și dacă notificarea cu prețul redus vă atrage, cumpărați produsul chiar dacă nu aveți nevoie de el în viitorul foarte apropiat? Sau cumpărați în ziua când se termină sau strică ceva? Pentru că în funcție de felul vostru de a face cumpărăturile online, această funcție nouă de la Google vă poate ajuta sau nu.
Eu sunt adeptul salvării produselor, dar am fost de multe ori în situația de a face cumpărături neplanificate și aici Google m-ar putea scuti de timp și probabil, bani.
recomandarea zilei a zis
eu mai folosesc comparatorare de preturi, dar mult mai utilila ar fi chestia cu google
bogdan a zis
Asta zic și eu. Să vedem cum vor reacționa magazinele care au aplicații.