Disney a raportat săptămâna trecută rezultatele financiare trimestriale și nu au fost deloc bune. De la acest eveniment am aflat ce a mers la Disney și ce nu, planurile de viitor ale companiei, dar si zvonurile ceva mai vechi cum că Apple ar vrea să cumpere Disney.
Disney se concentrează foarte mult pe platforma de streaming, însă stau prost la capitolul abonați, care sunt în cădere liberă. Cu toate astea, segmentul cel mai profitabil al companiei a fost parcurile tematice unde au obținut 8.3 mld. USD în trimestrul trecut, cu 13% peste cifra înregistrată în aceeași perioadă din 2022.
Nici la filmele produse nu stau prea bine. Cu excepția filmelor Avatar: The Way of Water și Guardians of the Galaxy: Vol. 3, care au generat împreună 3 mld. USD la nivel global, restul filmelor au avut încasări sub așteptări.
- Elemental de la Pixar – a costat 200 mil. USD (fără costurile de marketing), a produs 423 mil. USD la nivel global
- Indiana Jones – a costat 300 mil. USD (fără costurile de marketing), a produs 369 mil. USD în toată lumea.
Platforma de streaming a suferit o scădere a numărului de abonați cu 7.4% față de trimestrul trecut. Numărul total de abonamente raportate este de 146.1 mil, iar cifra la care analiștii se așteptau era de 151.1 mil.
Cu toate astea, după această raportare, acțiunile Disney au crescut cu 4%. De ce credeți?
Abonează-te ca să rămâi la curent cu cele mai noi articole
Disney va restricționa partajarea parolelor
Bob Iger știe că trebuie să facă schimbări, iar acestea nu sunt deloc plăcute pentru utilizatori, însă sunt vești bune pentru investitori. Disney va restricționa partajarea parolelor, cel mai târziu la începutul anului viitor și va scumpi din octombrie abonamentul fără reclame.
Cât despre posibila achiziție a companiei Disney de către Apple, Bob Iger ne-a liniștit cu afirmația: Cine-i tentat să creadă că-i posibil ar trebui să reflecteze la contextul global al reglementărilor. Instant m-am gândit la cât de mult se chinuie Microsoft, de mai bine de un an jumate, să aducă în portofoliu compania Activision Blizzard.
Lasă un răspuns