Am ajuns în punctul în care efectiv nu mai pot să-mi dau seama dacă cineva chiar este bine intenționat sau îmi dă țeapă pe eMAG Marketplace. Iar situația asta există din cauza nenumăratelor țepe de care am auzit. Așa că am fost nevoit să aleg varianta mai sigură, chiar dacă omul părea corect.
Povestea începe cu intenția mea de a achiziționa o cameră auto. Am ales ceva bun și cu aplicație pentru mobil ca să descarc filmările mai ușor. Nu m-a interesat prea mult că produsul este vândut de alt magazin și nu de eMAG. Câteodată chiar mă bucur că pot să fac alegerea asta, mai ales că am și un prieten care se ocupă cu așa ceva.
După 1-2 zile primesc telefon, aparent de la cine mi-a trimis camera. Mi-a povestit cât de bună este, ce tip de card să-i pun și despre setări. Cred că 10 minute mi-a vorbit despre camera auto de bord. La final îmi zice că dacă am probleme să-l sun. Pe cât de frumos a sunat și deja îl aștepta un review drăguț pentru asta pe atât de dubios mi s-a părut și un bec s-a aprins.
Nu obișnuiesc să las review-uri pe eMAG după comenzi, dar în urma unei discuții pe care am avut-o cu o prietenă pe subiectul ăsta unde ea mi-a împărtășit din motivele ei, efectiv m-a convins că este bine să mai fac și eu asta din când în când.
Abonează-te ca să rămâi la curent cu cele mai noi articole
O fi știut ceva omul acela când mi-a spus să-l sun dacă am probleme? Buba a fost un defect de fabrică. Ventuza care se lipește de parbriz trebuia să intre undeva și de acolo să fie glisat într-o fantă. Însă fanta era mai îngustă decât brațul care ar fi trebuit să treacă. \
Îl sun și îmi spune că cineva a mai avut problema asta, iar el i-a recomandat să forțeze că o să intre, pe răspunderea lui. Oricât de bine intenționat poate fi cineva, în final totul se rezumă la chestiile oficiale, legale. Mai exact, dacă forțam și se strica, la retur trimiteam un produs nou, dar spart/stricat și trecut la observații am făcut-o pe răspunderea lui. Foarte ușor el poate să zică că nu-i adevărat și nu-mi mai primesc banii înapoi.
Chestia este că nu suntem la piață să facem de’astea. Nu avea nici sediu în București că treceam repede pe la el. Însă vine cu o idee ce părea bine intenționat, dar al naibii de dubioasă. Să-mi trimită altă cameră, însă cu acordul meu să o desfacă și să o facă el gata de utilizat.
Totul ok și super băiat, nu? Dar dacă certificatul de garanție avea seria camerei și eu peste o lună sau 6 luni aveam probleme și o trimiteam la garanție, primeam răspuns că am trimis altă cameră decât cea cumpărată. El mi-a spus că garanția este pe produs și nu după serie. Dar la ~500 lei îți mai permiți să mergi pe încredere când el din ziua 1 îmi spune că dacă am probleme să-l sun?
Mi-am comandat azi camera asta de bord care este vândută de eMAG. Aici nu mă aștept să mă sune nimeni. O să revin curând și cu niște păreri pertinente.
Așteptăm review-ul camerei. Folosesc și eu una, am scris demult recenzie pe blog. Faptul că nu pot descărca videourile pe telefon este însă o problemă, recunosc.